Nejčastější dotazy (FAQs)

Co je KITTYBOX?
KITTYBOX je projekt zabývající se tvorbu dárkových balíčků pro kočky a jejich majitele. V současné době nabízíme 3 typy dárkových balíčků:
jednorázové dárkové balíčky pro kočky jen tak pro radost, vhodné například jako narozeninové nebo balíčky se sezónní tématikou;
předplatitelské dárkové balíčky pro Vaší kočičku s pravidelnou dodávkou pamlsků, hraček a produktů, které Vám usnadní život s Vaší kočkou.
CATinONEBOX je balíček pro začínajícího chovatele s kompletní výbavičkou, kterou budete potřebovat pro Vašeho mazlíka. I v případě kočiček myslíme na to, že jsou kočičí ňuňánci i obři (případně domácnosti s více kočkami) a proto balíček dělíme do 2 velikostí (Normal pro standardní micky a Extra Large pro více početné kočičí domácnosti nebo velká plemena koček, zejména mainské mývalí apod.) Rovněž je možné si vybrat z 3 variant balíčku podle Vašich finančních možností (řada Basic, Standard, Luxury). Nemusíte již vysedávat dlouhé hodiny na internetu, hledat potřebnou výbavičku a recenze od uživatelů. To vše děláme za Vás.
Proč mám věřit právě Vám?
Protože na projektu KITTYBOX se podílí lidé s mnoha lety zkušeností s chovem a zdravím koček. Jsme nejen dlouholetí milovníci a vlastníci koček, ale i lidé s veterinární a chovatelskou praxí. Jsme zkrátka lidé na tom správném místě. Více o nás se dozvíte zde…
Kam je možné balíček doručit?
Balíčky doručujeme po celé České Republice a nově také na Slovensko.
Jaké jsou možnosti doručení balíčku?
ČR - Balíček je doručován přepravní společností ZDARMA na Vámi určenou adresu. O doručení balíčku budete informováni předem formou SMS nebo emailem. Možný je rovněž osobní odběr balíčku po předchozí dohodě v našem sídle na Praze 16.
Slovensko – Balíček je doručován přepravní společností za poplatek 5 Eur/balíček.
Jaké jsou možnosti platby?
ČR - Jednorázové dárkové balíčky, předplatitelský balíček na zkoušku a CATinONEBOX je možné platit předem převodem na účet nebo na dobírku (ta je ovšem zpoplatněna částkou 40,-). Dlouhodobější předplatitelské balíčky je možné platit pouze předem, převodem na náš účet. Možný je rovněž po předchozí domluvě osobní odběr balíčků s platbou v hotovosti v našem sídle na Praze 16.
Slovensko – Možná je pouze platba v Eurech, předem, převodem na náš účet vedený u společnosti Fio Banka a.s. Naše banka tuto platbu nijak nezpoplatňuje. O výši poplatků za platbu do ČR v Eurech se musíte informovat přímo u Vašeho bankovního institutu na Slovensku.
Dochází k automatickému obnovení předplatného?
Předplatné se automaticky neobnovuje, nicméně budete vždy s dostatečným časovým předstihem upozorněni na končící předplatné a bude Vám nabídnuta nová objednávka.
Proč se ceny balíčků u jednotlivých délek předplatného liší?
Protože při dlouhodobějším předplatném jsme schopni lépe si rozvrhnout obsah jednotlivých balíčků a vyjednat lepší ceny s dodavateli zboží.
Kdy balíček obdržím?
Jednorázové dárkové balíčky odesíláme zpravidla 1x týdně tak, aby přes víkend neleželi někde ve skladu dopravce (chceme tímto zachovat co nejvyšší kvalitu zejména žvýkacích produktů v balíčcích), balíček tedy obvykle obdržíte do 5 pracovních dnů od jeho objednání. Jestliže na balíček spěcháte, dejte nám vědět, uděláme, co bude v našich silách, nicméně je možné, že expresní doručení bude po dohodě extra zpoplatněno. Pro předplatitelské balíčky platí stejná dodací lhůta v případě prvního balíčku a následně lhůta 1x měsíčně (plus/mínus pár dní s ohledem na transportní společnost). Tuto pravidelnou lhůtu si ohlídáme a s dostatečným předstihem Vám dáme vědět, že balíček odesíláme. Nemusíte se tedy o nic starat. CATinONEBOX je balíček, ve kterém je možné řadu produktů upravit (zejména barvy a vzory produktů dle Vašeho přání), dodací lhůta je tedy 2 týdny. Jestliže na balíček spěcháte, dejte nám vědět, uděláme, co bude v našich silách. Nicméně je možné, že nebude možný takový výběr aktuálně dostupných barev a vzorů a expresní doručení bude po dohodě extra zpoplatněno.
Co obsahují dárkové balíčky?
Dárkové balíčky obsahují obvykle 4 – 6 produktů, kombinaci pamlsků, konzerv a hraček vybraných s pečlivostí a osobní zkušeností. Dárkové balíčky pravidelně obnovujeme, nemusíte se tedy bát, že pokud objednáváte balíček bez „závazků“ jen jednou za čas, obdržíte vícekrát po sobě stejný balíček. Sezónní dárkové balíčky obsahují tematické hračky (pro kočičky zejména Vánoce a Valentýn).
Co obsahují předplatitelské balíčky?
Předplatitelské balíčky obsahují obvykle 4 – 6 produktů, kombinaci pamlsků, konzerv a hraček a chovatelských potřeb vybraných s pečlivostí a osobní zkušeností. Obsah předplatitelských balíčků se pravidelně mění, nemusíte se tedy bát, že by Váš mazlík dostávat neustále stejné produkty.
Jaký je rozdíl mezi dárkovým balíčkem a jednorázovým předplatitelským balíčkem? Proč mají rozdílnou cenu?
Dárkový balíček je vytvořen jen a jen pro radost Vašeho mazlíka, obsahuje tedy mňamky a pamlsky a hračky, které mu udělají radost. V předplatitelských balíčcích, které mají doprovázet Vašeho mazlíka delší dobu, musíme myslet i na jeho linii (obsahují tedy množství pamlsků „tak akorát“) a na jeho zdraví a Vaše pohodlí (obsahují tedy některé menší chovatelské pomůcky nebo veterinární doplňky stravy). Jednorázový předplatitelský balíček je tedy dražší (vzhledem k vyšší hodnotě produktů v balíčku) a měl by sloužit jako zkušební balíček pro ty, kteří váhají s dlouhodobějším předplatným nebo pro ty, kteří se nechtějí vázat.
Co obsahují balíčky CATinONEBOX?
Vše co potřebujete pro Vaší micku, zejména misky, pelíšek, toaletu a stelivo, pamlsky a hračky, případně potřeby na pěstění, apod. Ve 2 velikostech, ve 3 cenově odlišných možnostech (liší se jak cenou, tak i zastoupením produktů). Více o složení jednotlivých balíčků najdete přímo zde…
Mohu si objednat jen některé produkty z balíčků?
Pokud se Vám nebo Vaší kočičce některý z produktů zalíbí, koukněte do našeho e-shopu, jestli zde uvedený produkt máme. Pokud ne, napište nám a my se pokusíme produkt co nejdříve doplnit. Objednáváte-li dárkový balíček i produkty z e-shopu a máte zájem o současné doručení obou objednávek, dejte nám to vědět v poznámce k objednávce (ideálně jak v poznámce objednávce balíčku, tak i objednávce z e-shopu) a my objednávky „spojíme“. Bohužel, vzhledem k navýšení objemu zboží, nelze v případě spojení objednávek doručení zdarma vztáhnout z dárkového balíčku i na produkty z e-shopu (pokud objednávka z e-shopu nedosáhne svou hodnotou na doručení zdarma).
Co když má můj mazlíček nějaké zdravotní omezení (alergie, obezita, ledvinná nedostatečnost, močové obtíže)? Mohu mu i tak balíček objednat?
Samozřejmě o této skutečnosti musíme dopředu vědět, ale vzhledem k našim veterinárním zkušenostem jsme schopni připravit balíčky na míru i pro mazlíky se zdravotním omezením. Neváhejte nás proto kontaktovat v takovémto případě telefonicky nebo e-mailem.
Existují balíčky i pro jiná zvířata?
Ano, nabízíme i balíčky pro psy a zcela exkluzivně i omezený sortiment balíčků pro fretky.
Co mám dělat, když balíček nebo některé zboží v balíčku dorazí poškozené?
Pokud dorazí balíček viditelně poškozený od dopravce, tento balíček nepřebírejte a okamžitě u dopravce reklamujte. Pokud je to možné, balíček nafoťte, okamžitě nás o této skutečnosti informujte a my Vám obratem zašleme balíček náhradní. Pokud bude poškozena jen některá věc v balíčku po jejím rozbalení, opět nás prosím neprodleně kontaktujte a my Vám zašleme nepoškozený kus zboží ještě jednou.
Jak mohu zrušit předplatné?
Předplatné se automaticky neobnovuje, končí tedy po uplynutí sjednané doby předplatného. Pokud budete nuceni ze závažných důvodů ukončit předplatné během doby jeho trvání, o této skutečnosti nás prosím neprodleně kontaktujte a my se pokusíme vše vyřešit k oboustranné spokojenosti. V případě rušení předplatného ještě během doby jeho trvání ovšem počítejte s tím, že Vám bude vrácena poměrná „nevyčerpaná“ částka ze zaplaceného předplatného, nicméně cena již odebraných balíčků bude stanovena jako cena jednorázového předplatitelského balíčku, nikoliv jako zvýhodněná cena při dlouhodobějším předplatném.
Obchodní podmínky, odstoupení od smlouvy, reklamace
Co když mám další dotazy?
V tom případě nás neváhejte kontaktovat na naší e-mailové adrese (kdykoliv) nebo na telefonním čísle +420 605 712 725 (pokud nejsme schopni telefon zvednout nebo není vhodná doba na povídání (např. je sobota 2.00 ráno), zavoláme zpět, až budeme moct).