Nejčastější dotazy (FAQs)

Co je FERRETBOX?
FERRETBOX je unikátní projekt zabývající se tvorbu dárkových balíčků pro fretky a jejich majitele. V současné době nabízíme 2 typy dárkových balíčků:
jednorázové dárkové balíčky pro fretky jen tak pro radost, vhodné například jako narozeninové; pravidelně obměňované, pokaždé Vám dorazí jiný balíček.
FERRETinONEBOX je balíček pro začínajícího chovatele s kompletní výbavičkou, kterou budete potřebovat pro Vašeho mazlíka. I v případě fretek myslíme na to, že jsou chovatelé, kteří si chtějí do začátku pořídit jen nejnutnější malou výbavičku a dále již vše vybírat se svým mazlíkem (verze basic) nebo chovatelé, kteří chtějí již od začátku více a lépe (verze standard nebo luxury). Nemusíte již vysedávat dlouhé hodiny na internetu, hledat potřebnou výbavičku a recenze od uživatelů. To vše děláme za Vás.
Proč mám věřit právě Vám?
Protože na projektu FERRETBOX se podílí lidé s mnoha lety zkušeností s chovem a zdravím fretek. Jsme nejen dlouholetí milovníci a vlastníci fretek, ale i lidé s veterinární a chovatelskou praxí. Jsme zkrátka lidé na tom správném místě. Více o nás se dozvíte zde…
Kam je možné balíček doručit?
Balíčky doručujeme po celé České Republice a nově také na Slovensko.
Jaké jsou možnosti doručení balíčku?
ČR - Balíček je doručován přepravní společností ZDARMA na Vámi určenou adresu. O doručení balíčku budete informováni předem formou SMS nebo emailem. Možný je rovněž osobní odběr balíčku po předchozí dohodě v našem sídle na Praze 16. Slovensko – Balíček je doručován přepravní společností za poplatek 5 Eur/balíček.
Jaké jsou možnosti platby?
ČR - Jednorázové dárkové balíčky a FERRETinONEBOX je možné platit předem převodem na účet nebo na dobírku (ta je ovšem zpoplatněna částkou 40,-). Možný je rovněž po předchozí domluvě osobní odběr balíčků s platbou v hotovosti v našem sídle na Praze 16. Slovensko – Možná je pouze platba v Eurech, předem, převodem na náš účet vedený u společnosti Fio Banka a.s. Naše banka tuto platbu nijak nezpoplatňuje. O výši poplatků za platbu do ČR v Eurech se musíte informovat přímo u Vašeho bankovního institutu na Slovensku.
Existuje také předplatitelský balíček pro fretky?
Bohužel v současné době předplatitelské balíčky pro fretky nenabízíme. Pokaždé, když chcete své fretce udělat radost, musíte vyplnit novou objednávku. Nicméně máte-li o předplatitelský balíček zájem, neváhejte nám napsat a my se pokusíme při dostatečném počtu zájemců tuto službu rovněž zavést.
Kdy balíček obdržím?
Jednorázové dárkové balíčky odesíláme zpravidla 1x týdně tak, aby přes víkend neleželi někde ve skladu dopravce (chceme tímto zachovat co nejvyšší kvalitu zejména žvýkacích produktů v balíčcích), balíček tedy obvykle obdržíte do 5 pracovních dnů od jeho objednání. Jestliže na balíček spěcháte, dejte nám vědět, uděláme, co bude v našich silách, nicméně je možné, že expresní doručení bude po dohodě extra zpoplatněno. FERRETinONEBOX je balíček, ve kterém je možné řadu produktů upravit (zejména barvy a vzory produktů dle Vašeho přání), dodací lhůta je tedy 2 týdny. Jestliže na balíček spěcháte, dejte nám vědět, uděláme, co bude v našich silách. Nicméně je možné, že nebude možný takový výběr aktuálně dostupných barev a vzorů a expresní doručení bude po dohodě extra zpoplatněno.
Co obsahují dárkové balíčky?
Dárkové balíčky obsahují obvykle 4 – 6 produktů, kombinaci pamlsků, konzerv a hraček vybraných s pečlivostí a osobní zkušeností. Dárkové balíčky pravidelně obnovujeme, nemusíte se tedy bát, že pokud objednáváte balíček již poněkolikáté, že obdržíte vícekrát po sobě stejný balíček.
Co obsahují balíčky FERRETinONEBOX?
Vše co potřebujete pro Vaší fretku, zejména misky, pelíšek, pamlsky a hračky, případně toaletu a potřeby na pěstění, apod. Ve 3 cenově odlišných možnostech (liší se jak cenou, tak i zastoupením produktů). Více o složení jednotlivých balíčků najdete přímo zde…
Mohu si objednat jen některé produkty z balíčků?
Pokud se Vám některý z produktů zalíbí, koukněte do našeho e-shopu, jestli zde uvedený produkt máme. Pokud ne, napište nám a my se pokusíme produkt co nejdříve doplnit. Objednáváte-li dárkový balíček i produkty z e-shopu a máte zájem o současné doručení obou objednávek, dejte nám to vědět v poznámce k objednávce (ideálně jak v poznámce objednávce balíčku, tak i objednávce z e-shopu) a my objednávky „spojíme“. Bohužel, vzhledem k navýšení objemu zboží, nelze v případě spojení objednávek doručení zdarma vztáhnout z dárkového balíčku i na produkty z e-shopu (pokud objednávka z e-shopu nedosáhne svou hodnotou na doručení zdarma).
Existují balíčky i pro jiná zvířata?
Ano, nabízíme i balíčky pro psy a balíčky pro kočky.
Co mám dělat, když balíček nebo některé zboží v balíčku dorazí poškozené?
Pokud dorazí balíček viditelně poškozený od dopravce, tento balíček nepřebírejte a okamžitě u dopravce reklamujte. Pokud je to možné, balíček nafoťte, okamžitě nás o této skutečnosti informujte a my Vám obratem zašleme balíček náhradní. Pokud bude poškozena jen některá věc v balíčku po jejím rozbalení, opět nás prosím neprodleně kontaktujte a my Vám zašleme nepoškozený kus zboží ještě jednou.
Obchodní podmínky, odstoupení od smlouvy, reklamace… (odkaz)
Co když mám další dotazy?
V tom případě nás neváhejte kontaktovat na naší e-mailové adrese (kdykoliv) nebo na telefonním čísle +420 605 712 725 (pokud nejsme schopni telefon zvednout nebo není vhodná doba na povídání (např. je sobota 2.00 ráno), zavoláme zpět, až budeme moct).